tło pod menuStrona głównaOfertaTesty na nietolerancje pokarmoweRekomendujęAnalizator składu ciałaCennikE-dietetykaKontakt

Postanowienia Noworoczne

 

Zazwyczaj wraz z nadejściem Nowego Roku postanawiamy coś zmienić w naszym życiu. Dzisiaj jest już 6 dzień Nowego 2014 Roku i pewnie pierwsze obietnice już padły. I jak ? Czy dotrzymujecie danego sobie słowa ? Jeśli ktoś z Was jeszcze nie postanowił lub nie zaczął realizować lub zaistniała jakakolwiek inna okoliczność, a chciałby coś zmienić w swoim życiu, każdy moment jest dobry, aby zrobić coś dobrego dla siebie, aby … zacząć nowe lepsze życie


Indywidualny dobór dietyKoleżanka poprosiła mnie swego czasu, żebym napisała tekst na temat jazdy na rolkach. Zastanawiałam się wówczas co ja fitnesowiec mogę wiedzieć o ściganiu się na 8 kółkach. Tak powstał, krótki tekst, oparty na własnych emocjach i odczuciach, który stał się przyczynkiem do żywej, fajnej dyskusji na Facebooku. To i kilka innych doświadczeń ostatecznie utwierdziło mnie w przekonaniu, że nie ma nic cenniejszego w pisaniu i motywowaniu innych do działania jak współuczestniczenie w tym wydarzeniu i szczere przekazywanie własnych doświadczeń i zmagań. Wszyscy jesteśmy tylko ludźmi i tak samo borykamy się ze swoimi słabościami, zachciankami, złymi nawykami … no chyba, że mamy niezachwianą silną wolę.
Myśląc o noworocznych postanowieniach chciałabym wesprzeć Was słowem pisanym. Bardzo bym się cieszyła, gdybyście i Wy napisali od czasu do czasu jak Wam się udaje, czy dajecie radę itd. Będzie to coś w rodzaju krótkiego pamiętnika, tym razem pod nazwą „ reaktywacja dietetyka”
Jak zacząć ?

Jeśli chodzi o dietę to istnieją 3 podstawowe zasady. Cel musi być jasno określony, realny i mierzalny ! Nie możemy sobie powiedzieć: schudnę do wakacji, ale realnie określić: do dnia 30 czerwca 2014r schudnę 15 kg –mamy wówczas jasno i precyzyjnie określony cel i czas realizacji. Czy jest to możliwe ?! Tak, jeśli podejdziemy do tematu odpowiednio zmotywowani i z wiarą we własne możliwości. Jak tego dokonać ? Po pierwsze spisujemy nasze postanowienia np. w kalendarzu, do którego zawsze będziemy mogli zajrzeć i się upewnić: co i do kiedy zamierzamy zrealizować Dobrze jest powtarzać swoje cele na głos, abyśmy się oswoili z tym co przed nami. No i przede wszystkim musimy mieć plan – same dobre chęci nie wystarczą. To o czym piszę na pewno wszyscy wiedzą … a i tak nie jest łatwo, ja też coś o tym wiem.
Ogłaszam czas startu na sobotę 11 stycznia 2014r. Po pierwsze nie będzie to standardowe rozpoczynanie od poniedziałku, po drugie wszystkie możliwe święta, a co za tym idzie kuszące przysmaki będą już za nami, po trzecie wpadniemy w jako taki rytm po wszelakich wolnych dniach.

A teraz solidnie przemyślcie co tak naprawdę chcecie osiągnąć i do soboty cdn.
Pozdrawiam Was serdecznie, życząc sobie i Wam sukcesów.
Anna
P.S.
Jutro ogłaszam swój plan „reaktywacji dietetyka” i od soboty startuję.

szczegóły dotyczące planu "REAKTYWACJA DIETETYKA" znajdziecie na: https://www.facebook.com/chudnijcudnie


 
Oblicz swoje BMI
 
 
Oblicz
 
 
 
 
 
Design &dtp studio. Rozwiń skrzydła


PARTNERZY:

Renata Gogolewska
Specjalistyczna Praktyka Stomatologiczna
tel. 58 761 79 38, www.gogolewska.pl


Krystyna Dwórznik
Trener personalny - Instruktor Fitness
tel. +48 512 383 745, k.dworznik@gmail.com


Sylwia Borzyszkowska
Trener personalny - Instruktor Fitness
tel. +48 509 284 888,
sylwia-borzyszkowska@wp.pl

logo studia Morendo





Michał Miklikowski
graphic designer
tel. 507 237 561
morendo@morendo.com.pl



logo Fizjomania


Marcin Kotarski

ul. Legionów 119 C
81-472 Gdynia
gabinet@fizjomania.pl



 
 
All rights reserved by chudnijcudnie.pl 2015